اعتماد شما سرمایه ماست

با همراه باش همیشه همراه شما هستیم

مشاوره رابطه ای است مبتنی بر اعتماد. فرایندی است که زمانی اتفاق می افتد که مراجع و مشاور یک جلسهٔ اختصاصی را برای بررسی مشکلاتی در مراجع که می‌تواند انواع استرسورها و مسائل احساسی و هیجانی باشد، با یکدیگر هماهنگ می‌کنند. در واقع کاری که مشاور می‌کند کمک به مراجع برای دیدن واضح تر و دقیق تر مسائل از جنبه‌های مختلف و از زاویه ای دیگر است. این امر می‌تواند مراجع را قادر سازد که با هدف تسهیل تغییرات مثبت متوجه و متمرکز بر احساسات، تجربه‌ها و رفتارهایش بشود.احساس امنیت و اعتماد از پارامترهای اصلی یک مشاورهٔ موفق است.

درباره همراه باش

سال ها تخصص ما فقط در یک جلسه برای شماست

نسرین روستایی

نسرین روستایی، کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی از دانشگاه تهران، تحت عنوان فعالیت به عنوان مرکز مشاوره “همراه باش” با 7 سال سابقه مشاوره در امور خانواده و تربیتی، آماده ارائه مشاوره در زمینه های خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره فردی، پیمان شکنی، اضطراب، افسردگی، مشاوره جنسی می باشد و به پشتوانه‌ی بیش از 2000 هزار مورد مشاوره موفق در زمینه های گوناگون، این اطمینان را به شما می دهد که پس از دریافت راهنمایی و انجام مشاوره، می توانید پاسخگوی بسیاری از چالش های ذهنی خود باشید و مسیری هموار و روشن را پیش روی شما و خانواده شما قرار خواهیم داد.

مهمترین ها در مشاوره

مهمترین لازمه تاثیر مشاوره و راهنمایی، این است که شخص، خودش این احساس را عمیقا درک کنید که اکنون نیاز ایجاد تغییرات در زندگی و استمرار و مقاومت برای رسیدن به زندگی جدیدی می باشد.

این را بدانید که بزرگترین مشاور و راهنما برای شما، خودِ شما هستید. تا زمانی که شما نخواهید، هیچ شخصی نمی تواند شما را کمک کند.

کسانی که به توانائی های خود اعتقاد و اطمینان دارند به کارهای دشوار به صورت چالش‌هایی می‌نگرند که باید بر آنها پیروز شوند نه به صورت تهدیدهایی که باید از آنها اجتناب کند.

آلبرت بندورا
ما را بیشتر بشناسید

آشنایی با مشاورین ما

فروهه بهتوئی

کارشناس ارشد کودک و نوجوان

زیپور بزیک

کارشناس ارشد خانواده

مریم عظیمی

تربیتی
سوالات پر تکرار

ما اینجا هستیم تا حال شما را خوب کنیم

شما فقط کافیست با فشار دادن دکمه ارتباط با مشاوره در هر سکشن مستقیما با مشاوران ما ارتباط بگیرید

شما فقط کافیست با مشاوران ما تماس بگیری تا تمام حوزه های مشاوران و خدمات را برای شما بصورت کامل شرح دهیم

برای پیدا کردن مشاور مناسب فقط کافیست با پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشاوران ما کاملا شما رو راهنمایی میکنند تا تمام انچیزی را که نیاز دارید را برای شما در نظر بگیریم

ما پروسه روانشناسی را هم بصورت انلاین و هم بصورت حضوری در هرساعتی به شما ارایه خواهی داد